zaterdag 16 oktober, 2021

Reserveringssysteem voor zelfstandige theapeuten

Weergave van 3 geneste reacties
  • Auteur
    Berichten
    • #12811
      Mattijs Naus
      Bijdrager

      Hoi allemaal,

      Mijn naam is Mattijs Naus en ik ben mede-oprichter van Snaphour.nl. Wij ontwikkelen automatische reserveringssoftware. Met Snaphour kunnen uw patienten, geheel geautomatiseerd en 24 uur per dag, via het Internet een afspraak met u maken.

      Wij zijn opzoek naar enkele zelfstandige fysiotherapeuten die geinteresseerd zijn in het gratis uitproberen van ons systeem. De eerste 20 zelfstandige therapeuten die zich aanmelden met de promotiecode “FYSIONL” kunnen zes maanden lang gratis een PREMIUM account (normaal 38 euro per maand) gebruiken. Aanmelden kost slechts enkele seconden en kan hier http://www.snaphour.nl

      Op dit moment wordt Snaphour.nl vooral gebruikt door zelfstandige ondernemers uit de dienstensector en wij willen graag uittesten of Snaphour.nl geschikt is voor bepaalde delen uit de zorgsector (zoals fysiotherapie).

      Voor meer informatie kun u terecht op Snaphour.nl (http://www.snaphour.nl) of kunt u mij een email sturen (mjnaus@snaphour.nl).

    • #12920
      Rob
      Sleutelbeheerder

      Beste Mattijs,

      Je systeem:
      – is echter niet aangesloten op de lokale agenda
      – kan niet adviseren bij welk specialisme de klant het beste een afspraak kan maken
      – geeft ook niet aan wat er meegenomen moet worden bij een (eerste) afspraak
      – kan volgens mij geen rekening houden met verschillende lokaties

      Het idee is leuk maar gaat onze secretaresse niet vervangen.

    • #12921
      Mattijs Naus
      Bijdrager

      Beste Rob,

      – is echter niet aangesloten op de lokale agenda
      Wat bedoel je precies met “lokale agenda”?

      – kan niet adviseren bij welk specialisme de klant het beste een afspraak kan maken
      Daar is het systeem ook niet voor gemaakt. Wij gaan ervan uit dat dit soort informatie op de website van de fysiotherapeut duidelijk wordt gepresenteerd.

      – geeft ook niet aan wat er meegenomen moet worden bij een (eerste) afspraak
      Deze informatie kan simpelweg in de beschrijving van de te reserveren dienst worden geplaatst.

      – kan volgens mij geen rekening houden met verschillende lokaties
      In hoeverre kan een reserveringssysteem rekening houden met verschillende lokaties? Het systeem kan prima omgaan met meerdere therapeuten binnen 1 account en deze therapeuten kunnen zich op verschillende lokaties bevinden. Er moet dan wel per dienst worden aangegeven waar deze wordt aangeboden zodat dit voor de klant ook duidelijk is.

    • #12922
      Rob
      Sleutelbeheerder

      Zover ik weet werkt elke therapeut al met een electronische agenda. Deze staat lokaal op een PC of een server en is gekoppeld aan een declaratiesysteem. De agenda die jij aanbiedt zal moeten kunnen synchroniseren met deze agenda en volgens mij kan dit niet. Dit lijkt me het grootste mankement aan deze dienst.

Weergave van 3 geneste reacties
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.
- Advertentie _


FYGO uitzendbureau voor de fysiotherapeut